Untitled

Olivenhavens Venners Bestyrelses

Forretningsorden


1) Bestyrelsen holder møde 4 gange om året. Herudover kan formanden indkalde efter behov.


2) Bestyrelsen er beslutningsdygtig når mere end 50% af bestyrelsen er til stede. Ved afstemning gælder almindelig stemmeflertal.


3) Suppleanterne indtræder som ordinære medlemmer ved et medlems længerevarende sygdomsforløb, et medlem udtræder i utide, eller hvis et medlem udebliver fra 3 bestyrelsesmøder uden lovlig forfald.


4) Med mindre andet er aftalt, er det tavshedspligten, der gælder. Den skal overholdes. Alle aktive bestyrelsesmedlemmer, chauffører og værter/værtinder skal underskrive tavshedsdokument. Bestyrelsen kan bemyndige formand, næstformand og kasserer til sammen at træffe beslutninger af uopsættelige karakterer mellem møderne.


5) Bestyrelsen kan nedsætte ad-hoc udvalg efter behov.


6) Punkter til dagorden skal senest indleveres til formanden 8 dage før mødet. Dagsordnen udsendes senest 5 dage før mødet og bør/kan indeholde følgende punkter:


1. Valg af mødeleder

2. Valg af referent

3. Godkendelse af referat

4. Økonomi og kørselsregnskab

5. Olivias drift

6. Bankoudvalget

7. Forslag

8. Nyt fra Olivenhaven

9. Fordeling af opgaver

10. Evt.

11. Næste møde


Der kan ikke træffes beslutninger under eventuelt. Punktet tages med på næste møde.


Afbud sendes senest dagen før til formanden.


7) Denne forretningsorden er i overensstemmelse med foreningens gældende vedtægter. (Se § 6.6)


8) Denne forretningsorden er vedtaget på bestyrelsesmødet


d. 15. august 2024.



Formand: ____________________________



Næstformand: ____________________________


Olivias Venner - Munkevænget 10 - 6000 Kolding - Tlf: 7632 5682 - CVR: 3028 9374 - E-mail: olivenhavensvenner@olivenhaven.dk.